only god
only god

فقط خدارو دوس دارم


تیم محبوبممممممممم

 

پرسپولیس یعنی تیمی رویایی

پرسپولیس یعنی 70 میلیون هوادار عاشق
پرسپولیس یعنی بوسیدن 3جام در هر فصل
پرسپولیس یعنی سرور آسیا
پرسپولیس یعنی غرق در خوشحالی بودن
پرسپولیس یعنی 6 تایی کردن استقلال
پرسپولیس یعنی تیم ملی
پرسپولیس یعنی رنگ خون
پرسپولیس یعنی قدرت
پرسپولیس یعنی ترس حریف
پرسپولیس یعنی خراب کردن لقب سوبله چوبله
پرسپولیس یعنی مدیر موفقی چون سردار رویانیان
پرسپولیس یعنی امیدواری دنیزلی
پرسپولیس یعنی کریمی جادوگر
پرسپولیس یعنی هکری چون محمد نوری
پرسپولیس یعنی جواد ایکیوسان
پرسپولیس یعنی غلامرضا پاطلایی
پرسپولیس یعنی فشنگچی رونالدو
پرسپولیس یعنی مازیار قایقران
پرسپولیس یعنی نورمحمدی چون سدی از سیمان
پرسپولیس یعنی هت تریک ادمون زائد
پرسپولیس یعنی بردن دربی در10 دقیقه باده نفر
پرسپولیس یعنی پوز استقلال را به خاک خوابوندن
تقدیم به تمام هوادارای پرسپولیس تمام بازیکنایی که امشب 90دقیقه زحمت کشیدن وکادر فنی خوب این تیم.به امید قهرمانی پرسپولیس.

 



نظرات شما عزیزان:

sara falgir
ساعت14:13---30 فروردين 1391
ah ah ah akhe perspolisam shod tim?

vorojak
ساعت9:58---30 فروردين 1391
eshgh faghat pesrpolis

مهسا
ساعت21:56---26 فروردين 1391
ما ک نفهمیدیم بالاخره تو پرسپولیسی هستی یا استقلالیپاسخ:هرچی علی بگه هههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,

  توسط hassan  |
 

 



سلام دوستان گلم من حسن هستم 17 سالمه بچه بوشهرم و در حال حاضر در یزد زندگی میکنم از اینکه بر بنده حقیر منت گذاشتین و وبلاگ منو برای دیدن انتخاب کردین بسیار سپاسگزارم از شما دوستان میخام بعد از خوندن مطالب نظر قشنگتونو بذارین ممنون میشم مرسی از انتخاب وبلاگ من
perspolisiran17@yahoo.com


 

 

 توجه توجه توجه توجه توجه
 وروجکه مانلی
 مطلب اموزنده
 انیشتن و چارلی چاپلین
 داستان مرد جوان
 عشق پیرمرد
 دلم گرفته اسمون ...
 به نام خداوند
 وقتی که...
 بخشش...
 زنان بیچاره الهی....
 دفتر عشق
 خواهش میکنم اینو تا اخر بخونید...
 گفتم نرو...
 امسال هم گذشت
 قاب عکس
 جمعه یعنی ...
 ای مهدی (عج)...
 مهدی می اید...
 دوستت دارم...
 تیم محبوبممممممممم

 

ارديبهشت 1391
فروردين 1391

 

hassan

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only god و آدرس hassan13731373.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شانلی چت
فروشگاه نقاشی
حرفهی بارانی
سکوت تنهایی
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 14235
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


ع کد اس ام اس تصادفی -->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 14235
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

dir="ltr">

<-PollName->

<-PollItems->


ورود به چت روم: